Lovely San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jesse Stoop - WaarBenJij.nu Lovely San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jesse Stoop - WaarBenJij.nu

Lovely San Diego

Blijf op de hoogte en volg Jesse

16 September 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Hola Amigo's!

Sneller dan verwacht weer een stukje van ons, dit komt omdat we morgen weinig tijd hebben om schijven vanwege ons tripje naar Seaworld en vandaag een erg leuke dag was!

We zijn de ochtend "noodgedwongen" rustig begonnen aangezien we een serieuze was-crisis hebben. Het resultaat van dik 2 weken uit je koffer leven is dat alles vies is en/of oogt. En we mogen nog een week, dus... (Waar is Azië waar je voor 10 Baht de gehele inhoud van je koffer laat wassen en strijken!)
We hadden wel een tube wasmiddel meegenomen en dus kon Kim aan de slag, halve koffer van de mannen in de handwas!
Maar, wat doen we met het drogen van de spullen? In de kamer gaat het dagen duren voor het droog is, zolang blijven we niet meer in dit hotel..
Zo zaten we dus een half uur later met onze kleding uitgestald in het zwembad. HILARISCH! Over iedere stoel of ligbed lag wel wat, van sokken van Jesse tot aan de onderbroeken van Martijn!
De zon zorgde ervoor dat alles binnen een uurtje droog was, en dus waren de mannen weer blij! Geboren huisvrouw, nog net niet met een dweil in mijn handen geboren....

Fris en fruitig vertrokken we dus richting Downtown San Diego, waar eerst Bilboa Park op het programma stond. Schitterend!!
Wat een waanzinnig mooi park, en groot! Behalve een Japanse tuin incl. theehuis bevinden er zich verschillende musea, vijvers, playgrounds en prachtige vergezichten. En, er vliegen vliegtuigen zeer laag over het park.. De luchthaven is er vlak achter! Jesse en Kim kan je niet blijer maken!

Na het park zijn we richting "Gaslamp Quater" gereden, een gedeelte van het centrum met allemaal gezellige eettentjes. Klinkt leuk maar met een hyper kind die niet weet wat stilzitten is, niks voor ons! We hebben het geprobeerd en hebben in een sportbar wat gedronken maar Jesse was er al snel klaar mee!
Wel hebben we een bezoek kunnen brengen aan het stadion van de San Diego Padres, de honkbalploeg van de stad. Wat een stadion, midden in de stad doemt het op en er kan 45.000 man in! Voor Jesse willen we nog een petje scoren, voor zijn collectie. Gaat een beetje traditie worden! Helaas waren de winkels al dicht, dus hoop dat het gaat lukken.

Na dit avontuur zijn we terug gegaan naar het hotel om nog even te badderen en daarna vroeg ons bed in, op naar morgen!!

Xxxxxx

• 17 September 2013 - 11:33

Fam Neeskens!:

Kim we zijn super trots op jou!!!! dit soort dingen kunnen ze echt wel aan jou overlaten!
    Iedereen weer schoon gewassen kleding aan en fris verder aan de reis! :-)
    Mocht jij iets anders willen gaan doen Kimmie dan kan je wel fotograaf worden ...waaauuuwwww wat een mooie foto's weer!

Weer een mooie en speciale dag erbij! Hopelijk nog een petje scoren voor Jesse!!

Heel veel plezier in Seaworld lieve schatten!

We zijn weer erg benieuwd naar jullie foto's en verhalen!!

xxxxxxxx

• 17 September 2013 - 12:31

Ivo En Elise :

Wat een ontzettend mooie foto's hebben jullie weer gemaakt zeg.
    Echt leuk om jullie zo te kunnen volgen. En fijn om te horen dat jullie het na twee weken nog steeds zo fijn hebben. Wij beginnen jullie nu wel de missen hoor!! 3 weken weg is echt heel erg lang!

Jeetje Kim... wie had dat gedacht? een echte huisvrouw jij!!
    Fijn dat iedereen weer fris en fruitig op pad kan! Op naar Seaworld!
    Ook daar zal Jesse het vast en zeker erg naar zijn zin hebben.
    We wachten met smart naar de nieuwe foto's!

Heel veel plezier is Seaworld!!

Dikke kus en knuffel van Ome Ivo en Tante Elise

• 17 September 2013 - 19:25

Oma Els En Opa Piet:

Hallo familie Flodder!
    Moet zeker een bijzonder gezicht geweest zijn! Wasgoed uitgestald in het zwembad. De plaatselijke bevolking moet zeker gedacht hebben dat er een nieuwe speelfilm van " Flodder in Amerika" opgenomen werd!!
    Die Jesse wordt, tegen wil en dank al echt een fotomodel. zoals hij tegenwoordig al " klaar" gaat zitten of staan voor een foto.....Geweldige foto's levert dat op!!!
    Via de gesproken versie van whatsapp al gehoord dat hij naar de vissies" ging. Ben benieuwd wat daar weer fraaie foto's en mooi verhaal uit voort komen!
    Xxxx
    Oma Els en Opa Piet

• 17 September 2013 - 20:58

Oma Elly En Opa Chris:

Hé Stoopies,

Kippenvel...., jeetje wat een mooie foto's zeg!
    En Jesse, jemig jongen, wat wordt je toch een grote vent. Naar ons idee groei je als kool daar in de States.
    Kim zo zie je maar....., een vrouw heeft nooit echt vakantie. Er zijn altijd wel klusjes die gedaan moeten worden. Van het wasgoed bij het zwembad hebben jullie toch ook wel een foto (* lees > stilleven = kunst) gemaakt? :)
    Jullie hebben het echt fantastisch. Heel veel fun in Seaworld gewenst van ons.
    We kijken uit naar jullie volgende verhaal en foto's.

Big hug and lots of kisses van oma Elly en opa Chris XXXXXXXXXXXXX