Op naar San Diego! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jesse Stoop - WaarBenJij.nu Op naar San Diego! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jesse Stoop - WaarBenJij.nu

Op naar San Diego!

Blijf op de hoogte en volg Jesse

15 September 2013 | Verenigde Staten, San Diego

We verlaten de Mickey Mousen en Donald Ducks (en niet te vergeten ons heerlijke hotel!) na een heerlijke niks-doe-dag na Disney en rijden richting de Mexicaanse grens, op naar San Diego. In Anaheim waren veel dagjesmensen uit deze stad welke allemaal zeer enthousiast waren dus we verwachten er veel van.
We verruilen de 10(!) baans wegen voor "slechts" 4/5 banen, je kan merken dat we LA verlaten.
Het stuk dat we langs de kust rijden was zeer bewolkt en wederom mistig, gelukkig hebben we geen kustovernachtingen meer gepland staan maar het was eigenlijk de bedoeling onze laatste Amerika-dagen door te brengen in een luxe hotel aan de kust van San Diego. Nu rijden we ervoor naar Palm Springs, midden in de woestijn. Als we daar geen zon hebben weten we het ook niet meer! ;-)
Gelukkig is het in de stad zelf wel weer bloedje heet en springen daarom maar gelijk het zwembad in. Privé zwembad lijkt het wel, er is niemand te bekennen! Eindelijk tijd voor bommetjes, al doet Jesse daar niet echt aan mee. Hij wilde 1 keer van de kant af op zijn krokodil springen, gleed zo van dat ding af en hop, koppie onder het water in. Held! Springt nu helemaal niet meer van de kant.
Omdat ons hotel naast een trein station ligt hebben we na de relaxte middag de trein gepakt naar "Old Town"
Dit Mexicaanse dorpje zou het begin van Californië geweest moeten zijn, althans volgens hun zelf. Wij vonden het vooral erg gezellig ogen, met allemaal leuke pleintjes waar je kon eten, drinken, dansen en shoppen. Er zat een schattig snoepwinketje waar ze zelfs "Hopjes" verkochten, de verkoper was er gek op zei hij! Na een paar Taco's en Buritto's naar binnen te hebben gewerkt hebben we de trein weer terug gepakt naar ons hotel.
Morgen staat de rest van San Diego op de planning, de dag erna Seaworld. Daarna vooral relaxen, we kijken er naaruit!

Veel liefs van ons, we missen jullie al wel een klein beetje hoor!!! :-)

• 16 September 2013 - 20:23

Oma Els:

Na liefjes,

Wij missen jullie al heel lang!! Hier maken we niet zoveel mee.
    San Diego ziet er ook weer schitterend uit. Wel bijzonder dat ze daar ook hopjes hebben.
    Martijn is wel een held, hoor. Hij rijdt daar zo maar op die 10 baans wegen.
    Ik was wel verrast om jouw ook in het water te zien, met de krokodil, Kim!!
    Doorgaans ben je niet zo van het zwemmen.
    Geniet nog maar van het laatste weekje, en dan langzamerhand weer aan huis denken.
    Tot volgende week,
    XXXXXXX

• 16 September 2013 - 20:29

Chris En Elly:

Hai Martijn, Kim en Jesse,

De biertjes zien er lekker uit. En hopjes...... heel apart.
    Wat een plezier hebben jullie en wat een vakantie. Nog een paar dagen genieten en vooral luieren om straks weer in een nat en koud Nederland de draad van het dagelijkse leven weer op te pakken.
    Maar nog even niet aan denken. Geniet er nog maar lekker van de komende dagen met hopelijk mooi weer en veel plezier.

Dikke xx en groetjes van,

Opa Chris en Oma Elly

• 16 September 2013 - 21:03

Opa Piet:

Ola Mexicanos,
    Het oogt daar al heel Mexicaans, zeg! Ziet er inderdaad heel erg gezellig uit!
    En ja hoor, eindelijk. Met de krokodil heerlijk drijven tussen de............!!! Wel een verrassing om te zien dat Kim ook haar bikini bij zich heeft....!
    En Martijn gelukkig met een grote bier uit San Diego. Op een Engels biertje zit volgens mij nog meer schuim....Maar je kunt ook het standpunt huldigen van : " waar schuim zit, zit geen bier"!
    En Jesse alweer een nieuwe grote ( gevleugelde) vriend gevonden!
    Veel plezier voor de komende laatste dagen in de United States van de Verenigde Staten van Amerika!
    Opa Piet

• 17 September 2013 - 08:54

Albion Dream Team:

Hej familie de Koning,

Wat zijn jullie aan het genieten zeg, heerlijk! Ik zou bijna zeggen blijf nog een week langer maar dat kan niet want we missen je. Kom je snel weer terug?

Groetjes van ons allemaal !

• 17 September 2013 - 11:23

Randall, Sieg En Yuna:

Hallo lieve vriendjes!

Weer een mooie dag voor jullie!
    Het ziet er echt gezellig mexicaans uit!

Deze vakantie is er 1 om nooit te vergeten en wij zijn blij dat we mogen meegenieten door al jullie verhalen en foto's! Ik denk dat wij alvast maar moeten gaan sparen voor Yuna want die wil nu alleen maar naar Amerika toe haha!!!

Genietse moppies!!

xxxxxxx